Hyvä tuoteteksti myy muutakin kuin tuotteen
Hyvä tuoteteksti verkkokaupassa ei pelkästään myy itse tuotetta, vaan se rakentaa yrityksen brändiä, tuo uusia asiakkaita ja kasvattaa yrityksen tunnettuutta. Toisin sanoen se myy mielikuvia yrityksestä.
Hyvä tuoteteksti verkkokaupassa ei pelkästään myy itse tuotetta, vaan se rakentaa yrityksen brändiä, tuo uusia asiakkaita ja kasvattaa yrityksen tunnettuutta. Toisin sanoen se myy mielikuvia yrityksestä.
Sisältömarkkinointi ja mainonta eroavat toisistaan, vaikka niillä on usein sama tavoite. Sisältömarkkinointi on kustannustehokasta, ja sen tulokset voivat olla ilahduttavan kauaskantoisia.
Yrityksen brändiääni eli tone of voice määrittää sen, millaisella tyylillä yritys viestii. Brändiääneen vaikuttaa yrityksen kohderyhmä, ja myös yrityksen missio ja visio kuuluvat brändiäänessä.
Tekoälyn hyödyntäminen on nopea ja vaivaton tapa tuottaa erilaisia tekstejä, mutta sen käyttöön liittyy muutama huomionarvoinen seikka.