Japanin kielellä kirjoitettuja lappuja seinällä.
Oikeinkirjoitus

Yleisimmät kielioppivirheet – Näitä virheitä suomalaiset viljelevät ahkerasti

Sisältövaroitus: Kielioppisäännöt ovat monen mielestä kuivaa luettavaa. Siksi seuraavaa tekstiä on elävöitetty (huonolla?) huumorilla ja sarkasmilla. Älä vedä hernettä nenään, jos tunnistat syntisi tai huumori ei pure! Et varmasti ole ainoa, joka näihin virheisiin on joskus sortunut. Lukihäiriöisille ja suomea toisena kielenään käyttäville annetaan synninpäästö.

Auton pellissä oleva logo, jossa on koira juoksee.
Sisältömarkkinointi

Miten mainonta ja sisältömarkkinointi eroavat toisistaan?

Sisältömarkkinointi ja mainonta eroavat toisistaan, vaikka niillä on usein sama tavoite. Sisältömarkkinointi on kustannustehokasta, mutta pitkäjänteistä työtä, ja sen tulokset voivat olla ilahduttavan kauaskantoisia. Mainonta on suoraviivaisempaa, mutta monesti kalliimpaa toteuttaa kuin sisältömarkkinointi.

Sininen polkupyörä ja takana kärry, jossa kukkia.
Viestintä

Brändi määrittää tekstien viestintätyylin

Yrityksen brändiääni eli tone of voice määrittää, millaisella tyylillä yritys viestii. Brändiääneen vaikuttaa yrityksen kohderyhmä, ja myös yrityksen missio ja visio kuuluvat brändiäänessä. Brändiäänen tulisi olla johdonmukainen ja tunnistettava eri viestintäkanavissa, mutta sitä voi mukauttaa eri kanavien erityispiirteiden ja yleisön mukaan.