Sauma asiakaslehtien kansikuvia esillä pöydällä.

Hyvän asiakaslehden potentiaalia ei kannata unohtaa

Asiakaslehti pukee yrityksen brändin sanoiksi ja kuviksi. Mutta onko aika ajanut asiakaslehtien ohi vai vieläkö organisaatiot uskovat niiden voimaan? Juttelin asiakaslehdistä Tampereen Aikuiskoulutuskeskus TAKKin viestintäpäällikön Marjo Niemisen kanssa.

Auton pellissä oleva logo, jossa on koira juoksee.

Miten mainonta ja sisältömarkkinointi eroavat toisistaan?

Sisältömarkkinointi ja mainonta eroavat toisistaan, vaikka niillä on usein sama tavoite. Sisältömarkkinointi on kustannustehokasta, mutta pitkäjänteistä työtä, ja sen tulokset voivat olla ilahduttavan kauaskantoisia. Mainonta on suoraviivaisempaa, mutta monesti kalliimpaa toteuttaa kuin sisältömarkkinointi.