Creanoran arvot
Yritykseni johtotähtenä toimii arvot, joiden perusteella teen liiketoimintaani. Arvot näkyvät yritykseni toimintakulttuurissa ja työskentelytavoissani, ja ne heijastavat myös persoonaani.
Tutustu arvoihini, ne kertovat sinulle, millaisiin tekijöihin mahdollinen yhteistyömme nojaa!
Luotettavuus ja laatu
Molemminpuolinen luottamus on ehdoton edellytys toimivalle yhteistyölle. Minulla on täysi vaitiolovelvollisuus liikesalaisuuksistasi ja muista asioista, jotka eivät ole yleisesti tiedossa.
Koska otan vastuuta asiakkaideni tavoitteiden saavuttamisesta, päivitän tietojani ja ammattitaitoani säännöllisesti, jotta voit olla varma palveluni laadusta. Luen esimerkiksi ammattialani kotimaista ja ulkomaista kirjallisuutta ja julkaisuja sekä seuraan keskustelua sosiaalisessa mediassa, osallistun erilaisiin koulutuksiin ja webinaareihin sekä alan tilaisuuksiin.
Vastuullisuus
Aikataulujen noudattaminen on minulle kunnia-asia. Teen työni aina niin hyvin kuin mahdollista, en mene sieltä, mistä aita on matalin.
Tarjoan mielelläni odotukset ylittävää palvelua. En panttaa ammattitaitoani ja säästä sinulle hyödyllisiä vinkkejä tai oivalluksia erilliseen maksulliseen konsultointiin. Toki tarjoan myös konsultointia, mutta asiakkaani saavat halutessaan, ja tilanteen niin salliessa, aina palvelutuotteen lisäksi myös ajankohtaista tietoa ja ohjeita jatkoon.
Rehellisyys
Ei turhia lupauksia. Vaikka olenkin viestinnän ja markkinoinnin ammattilainen, en aina pysty muuttamaan vettä viiniksi. Koska haluan sinulle parasta, en anna lupauksia, joita en pysty lunastamaan. Esimerkiksi, jos sinulla on tuote tai palvelu, jolle en hyvällä omallatunnolla usko saavani tuloksia aikaan (myytkö päheitä Pokemon-kuoria Doro-puhelimiin?), kerron sen sinulle suoraan sen sijaan, että lähtisimme miettimään tuotteellesi maksullisia palveluita.
Apua matalalla kynnyksellä
Tyhmiä kysymyksiä ei ole. Saat olla tyylikkäästi pihalla tai asiallisesti ulalla. Vastaan mielelläni viestintää, markkinointia ja kirjoittamista koskeviin kysymyksiisi, ja kerron asiat selkeästi ja ymmärrettävästi ilman turhaa ammattijargonia. Haluat asiantuntijan palveluita juuri siitä syystä, että olet oman alasi rautainen ammattilainen ja asiantuntija. Haluat keskittää aikasi ja resurssisi omaan ydinosaamiseesi ja ulkoistaa siksi viestinnän ja markkinoinnin töitäsi.
Vuorovaikutus ja yhteistyö
Toimiva vuorovaikutus takaa timanttisen lopputuloksen ja mahdollistaa mukavan työskentelyilmapiirin. Jotta voimme kuulostella, puhummeko niin sanotusti samaa kieltä, tarjoan maksuttoman etätapaamisen, joka ei sido sinua mihinkään. Tapaamisessa voimme paitsi katsoa, sopiiko aikataulumme yhteen mutta myös kuulostella, onko meillä edellytyksiä hedelmälliselle yhteistyölle.
Asioinnin helppous ja joustavuus
Helppoa, nopeaa, henkilökohtaista! Creanora on yhden naisen yritys, ilman välikäsiä. Koska yritykseni on pieni, pystyn tarjoamaan sinulle henkilökohtaista palvelua. Päätöksenteko on joustavaa ja nopeaa, kun voin tehdä päätöksiä ilman tiimipalavereihin osallistumista. Monimutkainen hierarkia ja organisaatiorakenne sekä turha byrokratia loistavat Creanorassa poissaolollaan.
Ota matalalla kynnyksellä minuun yhteyttä WhatsAppissa, sähköpostilla tai soittamalla, jos et löydä sinulle sopivaa aikaa ajanvarausjärjestelmästä. Älä myöskään epäröi kysyä aikoja (tapauskohtaisesti myös ilta- ja viikonloppuaikoja) tiskin alta. Olen tottunut ilta- ja viikonlopputyöskentelyyn edellisessä elämässäni lentoemäntänä, joten olen joustava. Ymmärrän, että aina kiveen hakatut virka-ajat eivät palvele kaikkia. Älä kuitenkaan hermostu, jos en asiakastöiltäni ennätä vastaamaan sinulle heti. Palaan asiaan arkipäivisin viimeistään vuorokauden sisällä.
Turvallisuus
Haluan, että yhteistyömme on turvallista sekä sinulle että minulle. Konkreettisesti tämä toteutuu niin, että teen kirjallisen sopimuksen jokaisesta toimeksiannosta, jonka molemmat osapuolet hyväksyvät ennen yhteistyön alkamista. Sopimuksessa kerrotaan mm. palvelun hinta, mitä palveluita toimeksianto sisältää, missä aikataulussa työ on valmis, maksuehto jne.
Noudatan kansainvälisiä ja paikallisia tietosuojalakeja ja -säädöksiä, kuten EU:n yleistä tietosuoja-asetusta, tuttavallisemmin GDPR.
Pyrin keräämään mahdollisimman vähän tietoja asiakkaistani. Kerään ja säilytän vain välttämättömät tiedot ja hävitän ne, kun ne eivät ole enää tarpeellisia.
Pidän käyttämäni tietojärjestelmät ja ohjelmistot ajan tasalla tietoturvapäivityksillä ja -korjauksilla. Käytän palomuureja ja virustorjuntaohjelmaa haittaohjelmien torjumiseksi.